O domingo 21 de marzo disputarase o I Torneo en Liña Espazo Xove de Carballo valedeiro para o Circuito da Xuventude, haberá premios para os millores xerais e sub12 e para os millores locais, xogarase na plataforma lichess.org.

ORGANIZACIÓN:

Organizador do torneo:                             Club xadrez O Toque Xiria Carballo

Colabora:                                                    Espazo Xove de Carballo

Data:                                                            Domingo 21 de marzo de 2021

Inicio do torneo:                                         20:00

Plataforma de xogo:                                   Lichess.org

Enlace do torneo:            https://lichess.org/swiss/fH7sCoxi                       

CATEGORÍAS: 

Absoluta:  Inclúe a tódolos participantes

Local:  Xogadores do club xadrez O Toque Xiria Carballo

Tódolos Xogadores deben pertencer a clubes federados en Galicia 

INSCRICIÓN: No mail [email protected]

Só se admitirán xogadores pertencentes á clubes galegos, indicar Nick co que se vai xogar, nome e apelidos do xogador e clube ó que pertence. No caso de estar no grupo do circuito estes tramites non serían necesarios

En lichess.org:   Inscribirse no equipo: Torneos Circuito da Xuventude

Admisión:   A organización reservase o dereito de admisión

SISTEMA DE XOGO: 

Formato:  Suizo a 9 Roldas

DESEMPATES: Os Establecidos por defecto por lichess.org.

Os premios do torneo iranse entregando nos torneos do calendario oficial da Federación Galega a medida que a situación epidemiológica o permita.

PREMIOS

Clasificación Xeral:

1º Clasificado                        Trofeo

2º Clasificado                        Trofeo

3º Clasificado                        Trofeo

Clasificación Sub12:

1º Clasificado                        Trofeo

2º Clasificado                        Trofeo

3º Clasificado                        Trofeo

Clasificación Local:

1º Clasificado                        Trofeo

2º Clasificado                        Trofeo

1º Clasificado sub16              Trofeo

1º Clasificado sub12              Trofeo

I CIRCUITO DA XUVENTUDE: 

A proba é puntuable no I Circuito da Xuventude

ARBITRAXE E DIRECCIÓN

Xogadas ilegais: 

A organización confía na boa fe dos xogadores, en caso de detección de trampas o xogador que as empregue veráse privado dos premios que poidera acadar e será supendido de forma indefinida de calquer torneo online ou presencial que realice esta organización.

A violación dos termos de uso de lichess.org tamén conlevarán a suspensión da partición do xogador nos nosos torneos e no I Circuito da Xuventude.

A falta de decoro, ética e similares poderán conlevar as mesmas penalizacións.

Dirección do Torneo: Oscar Bruno de Prado Rodríguez

Cambios: A organización reservase o dereito de cambia-las bases sen previo aviso a través de esta web www.pokeryajedrez.com

Aceptación:  

Los delegados de cada club y los jugadores inscritos, autorizan a la organización del torneo, a la difusión de información o a la utilización de imágenes o del nombre del equipo y los de sus jugadores en los medios de comunicación o en publicidades y memorias de la competición, siempre que no representen menoscabo de su honor o reputación, o que sea contraria a sus intereses y siempre dentro del marco legal que se fija en el Código Civil, en la Ley de Enjuiciamiento Civil y en la Ley Orgánica 15/99, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal.

Cesión de los derechos de imagen

La inscripción en este torneo implica la aceptación de las bases del mismo así como la autorización de forma expresa y voluntaria a la ORGANIZACIÓN, a emplear gratuitamente los vídeos, imágenes y/o audios en los que los jugadores y público intervengan (incluso aquellos facilitados por los  mismos con la finalidad de Publicar en la página web así como en cualquiera de las redes sociales de las que forme parte, o otra publicación impresa y/o digital con el fin de dar una mayor visibilidad y/o difusión a la  actividad de la Organización.

Dicha autorización se refiere a la totalidad de los usos que puedan tener los vídeos, imágenes y/o audios en los que aparezca, empleando los medios técnicos conocidos en la actualidad y los que pudieran desenvolverse en el futuro y para cualquier aplicación. Todo ello con la única salvedad y limitación de aquellas utilizaciones o aplicaciones que pudieran atentar al derecho al honor en los términos previstos en Ley Orgánica 1/1982, de 5 de mayo, de protección civil al derecho al honor, a la intimidad personal y familiar e a la propia imagen.

La autorización no fija ningún límite de tiempo para su concesión ni para la explotación en las que aparezca, por lo que la autorización se considera concedida por un plazo de tiempo ilimitado.

Esta autorización puede ser revocada en cualquier momento por el Interesado, con la salvedad de aquellas actuaciones/campañas que estén en marcha, en cuyo caso deberán finalizar para que empiece a hacer efecto la revocación, por lo que la retirada del consentimiento, no tendrá carácter retroactivo.