Este sábado comienza el torneo Xadrez entre Faros en Fisterra,toda la información ya disponible en la web del torneo chessfaros.com ,este cronista el MF Oscar de Prado estará comentando las partidas en directo junto al GM Lariño,contaremos  con la colaboración del jugador que descanse  y algún personaje más.El torneo se presentó hace unas semanas en la Excm. Diputación de A Coruña, el Torneo Internacional Xadrez Entre Faros que se disputará del 5 al 14 de Octubre en la Costa da Morte, en concreto en 3 sedes: Fisterra,Camariñas y Muxía de donde sale la idea de organizar el torneo por parte de Santiago Pérez presidente del Club Xadrez Cabo Touriñan de Muxía.La Diputación de A Coruña es el principal impulsor del torneo con 30.000€ y el resto 10.000€ entre los 3 concellos y las tasas de la FIDE las aporta la Fegaxa y la FEDA.

Se trata de un torneo cerrado con 5 fuertes GM que jugarán por sistema de liga a doble vuelta descansando uno en cada ronda para que pueda comentar las partidas y realizar diversos actos durante ese día.Los participantes son el GM Orensano Iván Salgado(2614) con 22 años, que se enfrentará a los GM Richard Rapport(2676) de Hungría y que tiene solo 17 años; GM Lázaro Bruzón(2699) de Cuba con 31 años;GM Iván Cheparinov(2687) de Bulgaria con 27 años, y el 5º GM Peruano Julio Granda(2663) con 46 años.

El torneo se jugará en 3 sedes, las 3 primeras partidas en el Faro de Finisterre,las 3 siguientes en el Faro Vilán en Camariñas y las 4 últimas en la Biblioteca de Muxía porque en el Faro de Cabo Touriñán no era posible.se están preparando diversos actos tanto culturales como ajedrecísticos,se espera poder organizar un torneo de ajedrez activo coincidendo con el torneo,estará el prestigioso periodista Leontxo García comentando el torneo y dando alguna conferencia,las partidas se retransmitirán por Internet a todo el mundo.

Presentación del torneo na Diputación da Coruña co presidente D.Diego Calvo,os Alcaldes e Santi.

 

¿POR QUE?

É unha iniciativa do Club de Xadrez Cabo Touriñán, clube que logo de ter organizado un gran número de eventos de dinamización deste deporte na zona, pretende dar un paso máis e ver competir aos máis grandes nun escenario emblemático como é a Costa da Morte, tanto polo pasado xadrecista nos faros, coma pola afección a este deporte na zona dende hai anos. Nesta ocasión traballouse para traer aos mestres.

PATROCINADOR: Deputación provincial de A Coruña.

APOIOS

            Colaboración e impulso clave dos alcaldes dos tres concellos:

·        Don Manuel Valeriano Alonso León (Camariñas)

·        Don José Manuel Traba Fernández (Fisterra)

·        Don Félix Porto Serantes (Muxía)

Tamén contamos coa axuda de:

        Federación Española de Ajedrez

        Federación Galega de Xadrez

Recibimos o apoio e a disponibilidade de persoas con coñecementos e experiencia en planificación, programación, organización e control de eventos deportivos, con capacidade para optimizar recursos.

REPERCUSIÓN

O torneo será retransmitido por internet; as partidas poderán verse en calquera lugar do mundo. Para iso, o torneo Entre Faros contará co mellor comunicador destes eventos, o xornalista experto en xadrez Leontxo García Olasagasti, que retransmite todo tipo de torneos dende hai máis de 30 anos. Ademáis, haberá cobertura de medios en Galicia e en España, de modo que o alcance será moi importante.

OBXECTIVOS:

Retransmisión na rede (crear vínculos para próximos eventos)

Promoción turística da Costa da Morte (cultural)

-Contribución educativa: actividades durante o torneo (visitas guiadas, charlas en colexios…)

-Queremos que teña estabilidade e poder repetir esta primeira edición, de ser posible, dándolle continuidade durante cinco anos, con avaliacións

-Reclamo para a zona. Promoción, dinamización cultural e deportiva

PLUS DE CALIDADE:

-Rede de contactos no ámbito do xadrez de primeiro nivel: os participantes acreditan máis de 2600 puntos ELO FIDE (indicador mundial).

-Apoio de afeccionados e monitores que achegan a súa experiencia.

-Cada día descansará un xogador que formará parte do equipo de analistas que enriquecerá a retransmisión por internet.